paint me paradise

Slutet av dag2

2010-09-01 @ 00:24:23

Först och främst, era naggy sons of bitches, inlägg Nu vänder vindarna, Sista dagen i Sverige & La playa är nu uppdaterade med bilder OCH jag länkade er, lata jäklar. Farsan i den här familjen svär förresten massvis, på de flesta språk. Underhållande.

Ni skulle fått en video på stranden, men det fick ni inte. Och ni skulle få en video på mitt rum, men det fick ni inte. Ni skulle få bilder på Novales, men det fick ni inte. Men ni kan få en bild på kyrkan i mitten av byn. Helt ärligt så är kyrkan inte sådär läskig i verkligheten, jag gillade inställningen på kameran, det såg så coolt och gotiskt ut. *nickar viktigt*



All skuld ligger på datorn som missade att föra över rumsvideon och blogg.se som inte ville ladda upp strandvideon.

Jag fick för övrigt ett helt lovable sms från Ichigo som lydde "Kärlek från Sverige!! :-D" I'm liking it, I am liking it alot.

Imorgon ska jag ge mig an kampen med ett nytt simkort - operatören heter Happy movil. Ingen felstavning - skeptisk är bara förnamnet på hur jag känner mig. Imorgon är jag ensam med bebisen - nervositeten skulle ha spikat om jag inte vore halvdöd.

Inga nyheter från söder just nu - jag testade mina Jumpers med ostsmak - de var sega och stjärnformade. De hade varit godkända om de inte känts som de varit lämnade framme i en vecka. Tummen ner för Jumpers. Tummen upp för Nestle's mjölkchoklad dock!

Så nu lämnar jag er till att drömma om choklad och läskiga kyrkor. Klockan är snart halv 1 och det räknas som en godtagbar tid att gå och lägga sig på. (Tydigen så är 11-12 en skrattretande löjlig sängtid)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

F I N A L L Y . inga mer klagomål, over and out

2010-09-01 @ 12:55:56


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback