paint me paradise

Nu vänder vindarna

2010-08-24 @ 18:24:52

Dag 6.

Jag satte mig ner i sängen och drog en lättnadens suck efter jobbet, i ungefär 13 sekunder tills Anna smsade och jag släpade min trötta röv till stan för en fika. Det var sista gången vi träffades på en låång tid. Det var ett micket dramatiskt och tårdränkt farväl. Nej nu ljög jag. Vi kastade mat på varandra. Nu ljög jag igen. Det var allmänt trevligt catch-up snack och en del roliga och en del ännu roligare historier.

Dagen avrundades med ett träningspass som jag var helt fantastiskt otaggad för tills jag mötte upp Jen-chan och hon följde med som moraliskt stöd och tränaren hälsade mig välkommen tillbaka med en stor kram.

Najs avrundning *tummar upp*

Dag 5.

Sista arbetsdagen - HURRA! Lön - YEAH BABY! Fika med Jen-chan - NAJS *fult leende* Dubbla regnbågar skymtades - AWESOME!



Avslutades med ett hårt pass på Fight Club. Fan vad det är skönt att vara tillbaka där, och fan vad jag kommer sakna dem!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hannanana

em hello miss, orkar inte hitta luren för den är där den själv behagar men måste meddela om att biljetterna till karateungen måste hämtas ut imorn av nån outgrundlig hitte-på-anledning :/

2010-08-24 @ 23:00:24


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback