paint me paradise

Nannykväll

2010-09-03 @ 23:56:31

Nu när jag "lagt på" efter att ha cammat med Jen-chan kan jag höra syrsorna spela orkester utanför, börjar bli lite nojjig för bibliska invasioner. De spelar verkligen högt -.-'

Jag och Jen-chan cammade och chattade... A while. När vi sen märkte... Vi kan höra varandra -.-' Talk about feeling stupid. Jag måste bara säga X'D Jag hörde Jen-chan hicka hela vägen till Spanien *flinar*

Föräldrarna är nu ute och käkar middag sedan någon timme tillbaka, ungen nedbäddad och sover och jag har käkat pizza, druckit spansk b-cola och käkat middag framför escuela de rock men Jen-chan på msn som sällskap. Udda känsla måste  jag säga.

Vi var på mysig kvällspromenad allihopa tidigare idag, vi passerade kiwiplantage, första gången jag såg det. Majsfält, påminner mig en aning om filmen Signs *ryser* och en hage med grisar, det var babygrisar, en hel flock!



Och någonstans på utkanten av byn, ännu en kyrka. De har vansinnigt med kyrkor här borta.

Btw: Byn Novales är uppdaterad med foton.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback