paint me paradise

Byn Novales

2010-08-30 @ 14:15:18

Vi tog en promenad runt här borta i byn - det är litet men en labyrint av kullersten och små stenmurar kantande av pyttesmå stenhus med stora fönster och apelsinträd, citronträd och palmer växandes på uteplatserna som för övrigt är gigantiska.



Och vet ni vad? DOM HAR ÅSNOR -HELT RANDOMLY ÅSNOR

I byn finns ett apotek, ett minihus där de påstår att man har en läkare, 2 caféer, ett par små resturanger/pubar, två banker samt ett hundklippningsställe. *höjer ögonen skeptiskt* Anyway, that's what we have.

Imorgon ska vi ta en tripp till Torrelavega (stavas det så?) och checka staden, nya träningsstället samt leta upp ett simkort så jag kan höra av mig till hemlandet och basen. Men idag ska vi *håller tummarna* till stranden som ligger på andra sidan av en kulle som sträcker sig till himmelriket typ.

Helgdag så partandet har satt igång nu och kommer vara i full gång fram till ca 6 imorgon bitti - igen. Jag är riktigt trött.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

what is up med dina "bilder kommer snart"?? du bara utlovar saker men håller dom lika bra som tvshopsreklamerna. med systemkameran du släpade ner tvivlar jag inte på att bilderna blir löjligt grymma så sluta gömma undan dom o släng upp dom istället ha

2010-08-31 @ 00:02:05

Postat av: Anna

Instämmer med Jen-Chan.



Dessutom - hur är det lilla barnet?

2010-08-31 @ 10:20:27


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback