paint me paradise

"want to take your business to the next level?"

2011-01-11 @ 16:44:20

Jag har precis påbörjat en ny bok - nu när jag äntligen har en trave olästa böcker på ett språk jag förstår. Efter att ha bläddrat igenom ca 5 sidor med random ord & utan sammanhang i boken JPod av Douglas Coupland så kom jag till slut till en sida som såg ut att faktiskt tillhöra en skönlitterär bok anpassad för människor över 6 år gamla. Här får ni ett fantastiskt citat på första sidan.

"Establish credibility for tasks you hate performing. Clarify values but remember, a million times nothing is still nothing. Read business magazine articles written by children and adults who've never owned businesses. Get more referrals by grooming better and by shooting out more pheromones; basically, don't wash your perineum, that little strip of skin between the genitals and anus. This goes for both sexes. Sex is everywhere in even the drabbest office environmet. But then, so is death. Find the middleground."

Den här boken visar stort potential, dock ifrågasätter jag STARKT varför författaren valt att inte använda några styckeindelningar över huvudtaget. Ichigo - jag tror att du skulle gilla den här boken grymt!

Permalink ÄLSKA Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback