paint me paradise

tisdag 25 januari

2011-01-25 @ 19:06:50

Det är 15 dagar kvar tills Jen-chan landar i Santander för att bo med mig i 2 veckor. Jag ska klistra mig fast vid henne och släpa med henne Ö-V-E-R-A-L-L-T (minus toaletten) hon kommer hinna tröttna på mig under den tiden. Och sedan återvänder hon till Stockholm vetandes just hur det är att gå i mina fotsteg och leva mitt spanska liv.

Jag har vansinnigt höga förhoppningar på de 2 veckorna!


- Jag ska ta med henne på promenad i lilla byn Novales där jag bor
- Jag ska släpa med henne till alla roliga affärer i Torrelavega
- Jag ska tvinga med henne till min träning och alla de spanska grabbarna
- Hon blir också medsläpad till min gitarrlektion
- Vi ska åka till Santander och strolla längs gatorna och hamnen
- Vi ska fota så mycket att min kamera går i (mycket kort) koma av ansträngningen
- Vi ska ta med henne till grannbyarna
- Vi ska ha filmkvällar med mängder av skräp att käka
OCH FRAMFÖR ALLT
- VI SKA BOKA BILJETTER & BOENDE TILL PARIS I JUNI <3


Det är såhär man lever livet.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback