paint me paradise

spott-teorier

2011-01-18 @ 00:11:25

Fråga 1. Är det bara jag som har en tungpiercing vars lilla silverplupp trillar ut hela tiden??
Fråga 2. Beror det på att jag har någon form av supersaliv - som upplöser alla typer av skruvar?
Fråga 3. Eller är det en annan typ av supersaliv som upplöser allt?
Fråga 4. I så fall - är min saliv farligare än coca-cola för mina tänder?
Fråga 5. Kan det vara orsaken till mina många hål i tänderna?
Fråga 6. Om inte - tuggar jag som en ko? Är det därför den trillar ut hela tiden?
Fråga 7. Eller kanske - det kanske händer fler - är det för att staven var för lång?
Fråga 8. Om jag nu har bytt piercing smycket till ett kortare - kommer den lägga av att trilla ut?
Fråga 9. Är det rättfärdigat att bli paranoid över att jag kommer kvävas av mitt piercing smycke i sömnen?
Fråga 10. Är det ett värdigt sätt att dö på? Jag kan svara på den själv. Nej.
Fråga 11. Är det för tidigt att byta piercingsmycke i käften 10 dagar efter den gjordes?
Fråga 12. Vad gör jag om jag sväljer piercing smycket när jag äter?
Fråga 13. Det verkar som att pasta speciellt gör så piercingsmycket fallet ut. Är pasta min kryptonit? Jag tycker om pasta.
Fråga 14. Styckar jag pastan som babymat? Ja.

Nu har jag delat med mig av kvällens funderingar. Ni får gärna delta i svarandet och/eller filosoferandet kring dessa åh så viktiga i-landfrågor som hemsöker mitt liv. Fast kvävas i sömnen tycker jag inte klassas som i-landsproblem. Det handlar om överlevnad!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback