paint me paradise

solsken på insidan av mitt ögonlock

2011-01-15 @ 10:46:44

Godmorgon världen, klockan 08:50 ringde min väckarklocka och trodde att jag skulle pallra mig upp på en lördagsmorgon för att träna *höjer ena ögonbrynet* pfft, nej du. Jag somnade om på under en sekund.

God morgon världen. Jag vaknade precis av att solen (ovanligt starkt?) sken in genom mina mycket tunna draperier - men inga klagomål från min sida, finns inget bättre sätt att vakna på än att veta att vädret är på min sida.

Funderade på att "eventuellt" åka in till Santander och se om det fanns några snygga kläder kvar på rean - och när vädret ändå är så skönt så jo fan jag tror nog jag ska ge mig iväg! Nu bär det av för kläder & frukost!

PS: Jag tycker att det är mycket underhållande att Aki - som för övrigt är ALLDELES för lik mig på alla sätt och vis har gått och färgat håret rött - som jag - medan jag gick och piercade tungan i Madrid - precis som hon. X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback