paint me paradise

självständighet

2011-01-04 @ 23:36:12

Hej bloggen (tycker inte jag får tillräckligt med mail att avreagera min sociala sida på),
idag känner jag att mitt mål att bli mer självständig har fått en del pluspoäng. Så nu vill jag gärna berätta för dig varför!

Jag har införskaffat en karta (som krävde att jag lånade en karta, hittade en printaffär och kopierade detta samt googlade adressen till hostellet) där jag markerade bland annat var hostellet ligger! Jag har också en karta på Madrids tunnelbanesystem och tydligen visar efterforskningar att jag kan ta tunelbanan från flygplatsen hela vägen till gångavstånd från hostellet. Yeah.

Plus att jag öppnade en RIKTIGT envis läskflaska - allt detta uppnåddes med min mantra "I am capable, I AM capable, I AM CAPABLE..."

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback