paint me paradise

Madrid del VII

2011-01-30 @ 18:31:48

Vi spenderade sköna stunder på olika fik, bland annat Dunkin' Donuts som hade en världsgod smoothie och Starbucks som hade en dödsgod varm choklad med grädde och karamellsås.


Vi fick nya identiteter genom ett mindre missförstånd.
Vi sightseeade i centrum & gick in i den botaniska trädgården. Vi insåg snabbt att vi valt fel årstid för att gå och kolla på växter. Men vi gick rundan ändå - om inte annat för att säga att vi gjort det.


Jag åt en MYCKET utdragen frukostlunch under vår sightseeing som beståd av minimala bitar av baguette med ost och en apelsinjuce. Jag åt i samma takt som min kropp förbrände maten - ond cirkel.
Vi gick in i ett växthus i trädgården. Jag funderar på att ominreda mitt rum...
Vi tog kvällspromenader i det närliggande området. Här är en bild på torget i närheten av vår bakgata och vårt rum. Någonstans lyckades vi alltid svänga av för tidigt och ta en cirkel runt byggnaden innan vi till slut hittade vår port.
Vi såg ett par som bråkade när vi gick förbi, och blev sams när vi gick förbi för andra gången.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

haha har minnet börjat sina nu? :P ah men paret var ju bara dödsgulligt alltså! :D

2011-01-31 @ 20:08:20


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback