paint me paradise

Madrid del VI

2011-01-21 @ 16:01:20

Så där var vi, släpade runt på våra fötter och våra kassar, matta av hunger och svettiga från trängsel när vi fann oss på en gata kantad av 3 olika tatueringshoppar precis brevis & mitt emot varandra. Kasst ekonomiskt beslut men hur som helst. I skultfönstret på en av dessa fanns en bild på en motorcykel och "piercings 10E" och nästa skyldfönster hade en het brud och samma skult "piercings 10E"

Innan vi åkte till Madrid frågade Ichigo "tror du jag kan köpa en fejk näsring i Spanien?" så det minnet dökupp i skallen på mig när jag drog igång en 5minuters övertalningskampanj. Någonstans mitt i mitt engagemang råkade jag erbjuda mig själv som moraliskt stöd och också pierca mig.

HUR FAN SKULLE JAG VETA ATT HON SKULLE GÅ IGENOM DET??

(Ichigo har fobi för nålar & blod. När hon rakade benen en gång skar hon sig och svimmade nästan i duschen. Det slutade med att hon gjorde, som hon själv beskriver "ett rambo-move" och knöt en handduk runt benet - så ni ser - hur fan skulle jag kunna ana att hon skulle gå igenom med det?!)

http://www.youtube.com/watch?v=WgEIhsBjATI
Länk från vår piercingupplevelse, redigerad av Ichigo. (blogg.se är en f*****ing bitch och vägrar låta mig lägga upp vidoen här)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: h

asså i wasnt gonna bitch out, det borde du ha fattat!

2011-01-24 @ 10:24:58


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback