paint me paradise

looking up

2011-01-29 @ 20:18:04

Tack D'Vonne för att du muntrade upp mig och fick mig på andra tankar tidigare idag. Jag vet mycket väl att hon inte kan svenska men ett tack var hon fan värd ändå. Hon är min livslina till Japan och nu har vi båda kommit på den vansinniga idéen att planera inför en epic roadtrip om 4 ÅR. Haha, åh vilken otroligt skön människa jag hittat.



Vi har också bestämt att skapa en varsin "bucket list" med saker att göra innan vi dör - och sedan jämföra dessa listor. Tror inte det finns något bättre sätt att distrahera mig - möjligen om idéen hade kommit i samband med en kasse chokladmuffins. (mina 3 paket chokladkakor är slut och jag lider av abstinens)

Sedan kom morsan hem efter en LÅNG och lidsam dag. Ett dött bilbatteri var bara starten, tydligen hade hennes handväska fått igång larmet i mataffären och dom hade börjat tömma hennes väska i jakt på stöldgods. Tuff dag. Hon kom tillbaka med en stor mängd chokladpuddingar och hade köpt ett par miniconverse till ungen. Där försvann min födelsedagspresent-idé. Men fan vad söta dojjorna var!


Jag pratade också med morsan & farsan om mitt dilemma med att resa i april eftersom att jag inte har något resesällskap. Så jag står mellan att åka till Gran Canaria eller Italien. Jag har också blivit medlem på couchsurfing hemsidan tack vare Goldie. Vi får helt enkelt se vart det här leder!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback