paint me paradise

leedig

2011-01-16 @ 12:08:29

Goder morgon - åååh idag ska jag ta en sån där dag när man bara tar det lugnt och åstadkommer precis ingenting. Funderar på att tillbringa min dag med att komma ikapp de 3 avsnitten av Naruto jag inte sett ännu, plugga lite spanska och läsa Jpod. Kanske avsluta med Rambo ikväll.

Igår stack jag iväg till Santander och strosade på gatorna. Strosa äger. Jag köpte en stor plastmugg proppfull med pommes frites i ett litet gatustånd för 1E. Sedan strosade jag och åt - och bet mig i tungan 12 gånger. No pain. Jag är superwoman.

När jag skulle hem med den sedvanliga 19:15 bussen visar det sig att den inte går på lördagar trots att min busstabell klart och tydligt säger det. Så mycket irritation, lånad mobiltelefon och en timme väntandes på tåget så var jag äntligen på väg tillbaka till huset.

Det blev inte mycket shoppande för mig igår - men det är okej jag har shoppat så mycket på sista tiden. Jag gick däremot runt och letade efter inspiration till mitt och Jen-chans fotoprojekt när hon kommer om 25 dagar. <3

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback