paint me paradise

"I've got selective deafness"

2011-01-03 @ 21:15:13

Kära bloggen (testar en ny approach),
utöver det faktum att jag hostade till halv 5 imorse så har dagen varit riktigt shöön. Det var soligt och härligt så efter lunch tog jag och barnvagnen en promenad i byn.

Snacka om att man har saknat att kunna gå ut i (dagens exempel) tjocktröja och stor halsduk. Ps: det var invigning för den halsduken idag. Den gjorde bra ifrån sig *klappa på huvudet*

Det härliga med att bo i en by är att även om man inte duschat på 2 dygn och har en fettig lugg fastnålad med hårnålar på huvudet & går i pyjamas så är man fortfarande sötare än de potentiella bönder eller gamlingar man brukar stöta på utomhus. Och idag missade jag de två exemplen och stötte istället på byggarbetare, kan möjligen ha varit bönder i förklädnad.

Nu har jag duschat, borstat, brun-utan-solat & klätt mig. Jag har redan bockat av Constantine på rutan & efter middagen ska jag och farsan se Shutter island. Jag har ett så starkt minne utan titeln. Hörrni, mitt filmgäng - har jag sett den? Någon som vet? Jen-chan?

*tillbringade 10 minuter med att komma på en catching rubrik och misslyckades - stal ett citat istället*

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: h

jag mår otroligt asdåligt skall kurera denna sönderfallande kroppshydda plus hämta pass, gå i skola & fira syrran imorn, återkommer sen om jag inte är avliden ciao

2011-01-03 @ 23:11:37

Postat av: Anonym

fuuu shutter island är sämst, vet dock inte om du har sett den. eftersom att vi inte hatat den tillsammans än så gissar jag på att du inte har, förvänta dig inget av den bara. dom tio sista minutrarna är det enda värda med den

2011-01-04 @ 02:47:54


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback