paint me paradise

hotmail.com

2011-01-12 @ 11:25:26

kan ta och stoppa upp sig någonstans! Ska det ta sån jävla tid att skricka lite filer?? Jag började morgonen med att bestämma att det skulle vara en produktiv morgon, det finns en första gång för allt eller hur. Så jag har suttit här och googlat & komprimerat & laddat ner program för att upptäcka nää det funkar inte ändå.

Så nu sitter jag här och skydrivar genom hotmail.. och det har gått ca 1,5 timme sen jag började. Uttråkad? Jo. Men jag har hopp om att vara färdig tills 12. Det är om 35 minuter. I can do it...

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

höhöh no you could not XD

2011-01-12 @ 15:45:36

Postat av: Conny

Byt Till Gmail.com :)

2011-01-14 @ 23:19:50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback