paint me paradise

händelselöst

2011-01-24 @ 19:29:38

Ledsen för låg uppdatering de senaste dagarna, det beror helt enkelt på att jag inte har gjort ett skit som är värt att skriva om. Vädret har varit ruskigt kallt, det var till och med frost på gräsmattan imorse så jag har helt enkelt störtvägrat att gå utanför dörren.


Mina senaste dagar har bestått av tvätta kläder, läst, stryka kläder, läst, kolla på dvd:er, slöa vid datorn & fantisera om Italien. Det och äta. En hel del ätande.
- Jag vill att Jen-chan skyndar sig hit!
- Jag vill boka Paris & Disneyland!
- Jag vill ha bättre väder!
- Jag vill ha löparskor och viljan till att börja springa.
- Jag vill åka på en äventyrsfylld budgetresa till Italien.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback