paint me paradise

god natt inlägg

2011-01-12 @ 01:12:25

Okej först vill jag inleda med att säga tack till den modiga men ändock anonyma kommentaren om 200saker att göra innan jag dör listan - och sen vill jag fortsätta med att säga VA FAAAN!! Plötsligt fick jag ju världens press på mig att speeda upp saken! Herregud människa!

Sedan tack till Jen-chan som fick mig att le ett av mina mycket välkända heldumma leenden. Hon hade kommenterat på gissningsleken "Gissa vart min nya piercing sitter" och när hon avslutade kommentaren med att övriga alternativ ville hon inte ens tänka på så dök det där jävla leendet upp. Nej, Jen-chan rest assured. Awkward moment att visa den piercingen för dig i så fall... *låter bli att tänka djupare på den tanken* Hur som helst du var något på spåret där - alltså inte angående my private parts x'D men om dina andra teorier. Keep it up. Är det verkligen ingen annan som känner för att delta. Host, pussies, host!!

Ledtråd: Jag visade upp min piercing väldigt diskret för en kompis under träningen, men then again jag skulle fanimej kunna visa upp en piercing på min lilltå och göra det med stil.

Förresten, trots att jag är starkt emot att visa upp kläder etc som ärnyköpt på bloggen så kanske det är dags för det för mina OHÄNGIVNA men nyfikna läsare hemma i Sverige, för nu har jag nämligen varit och shoppat mer, så utöver det jag köpte i Madrid har jag nu även en kasse med jeans, mjukisbyxor, t-shirt & 2 tjocktröjor från dagen. Ichigo - börjar jag komma ikapp? Dagens shopping gick på 31E DAMN vad lite!!

Okej dåså, jag avrundar här då, väntar på era åsikter IMORGON, tack. Utlovar för övrigt nästa del i historien om min Madridresa & bilder kommer dyka upp (nu är ni förvånade va?! bilder är utrotningshotade på den här bloggen)

God natt med er!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jackie

tack vare uteslutningsmetoden har jag strykt hela ditt ansikte, inte en chans att du kan visa upp din nya piercing smidigt om den nu mot alla odds skulle sitta i ansiktet, såvida den inte sitter på insidan 8-)



min slutgiltiga gissing; naveln !



får jag ett bonuspris om jag gissar på att det var chulo du visade piercingen för på träningen ? :D

2011-01-12 @ 13:42:08


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback