paint me paradise

Gissa kroppsdelen

2011-01-10 @ 19:01:43

Precis som rubriken antyder skall ni nu få gissa fritt - Hanna och jag gick runt och shoppade och så passserade vi ett piercingställe och.. historian kommer senare.

Hur som helst impulspiercade vi oss. Alltså jag skulle vara moraliskt stöd och trodde aldrig i livet Hanna skulle göra det. Så när hon kom ut ur rummet stel som en pinne och visade upp sin navelpiercing var det bara agera (för fejkade kan ni ge er fan på att jag gjorde) modig och få det överstökat.

Så nu mina ohängivna läsare - vart tror ni min nya piercing sitter?

För er som inte vet, följande piercings hade jag redan innan resan: 1 i naveln, 2 i varje öron..(här var jag tvungen att pausa och börja googla vad det svenska ordet var) alltså 2 i varje örsnibb & en i brosket på örat.

Just nu är jag upptagen av att läsa en helt fabulous blogg som jag precis hittade samt granska en lista på "200 saker att göra innan jag dör"

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jackie

jag har försökt köra på uteslutningsmetoden men jag kommer fortfarande ingen vart för det



käften - struken. för det första så är det inte din stil o för det andra väldigt opraktiskt under träning



tungan - möjligtsvis. fortfarande inte din stil men det vore ett typiskt motiv för dig



näsan - struken, väldigt väldigt opraktiskt under träning



ögonbrynen - funkade inte första gången, dags för ett andra försök ? möjligtsvis



naveln igen - var det inte du som snackade om fyra hål i naveln ? runt i en cirkel typ ?



öronen - räknas det som piercings ? också opraktiskt under träning, o väldigt pussy-style



vad finns kvar ? inga alternativ jag vill fundera över ärligt talat.

såå . . dags för en ledtråd kanske ?

2011-01-12 @ 00:26:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback