paint me paradise

första dagen på nya året

2011-01-01 @ 13:02:40

Det känns som att folk bygger upp höga förväntingar inför dag 1 på nya året - som att man måste ha något intressant att berätta om just den här dagen. Äsch säger jag bara - det är sista dagarna på året man ska göra minnesvärda!

Så idag har jag sovit ca 5 timmar & är dyngförkyld men det är okej, jag har accepterat det. Jag har surfat på google och iförskaffat info som jag tvångsmailat till Jen-chan om vår Parisresa som olyckligtsvis flyttats fram tll slutet på juni - men det är också okej - för vi kommer ha helt jävla OTROLIGT väder!

Så nu skulle jag egentligen vilja börja leta info för en möjlig resa under min april-ledighet, men min mobil dog i går och jag behöver min kalender som kan informera mig om vilka dagar jag faktiskt är ledig då.

Det blir väl alltså att stappla ner till undervåningen och leta efter något ätbart. Ikväll ska jag försöka få pappan att hjälpa mig att ordna en karta på Madrid centrum så jag kan markera ut saker som "här bor vi" och "här är flygplatsen" ni vet - orientering for dummies.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback