paint me paradise

excuuse me

2011-01-20 @ 23:44:08

Jen-chan "massvis" blir det ju om man tänker sig mig som är fullständigt efterbliven i jämförelse. För övrigt, hur kommer det sig att jag får massa krävande kommentarer plötsligt. Tror att jag föredrar tystnaden i kommentarsfältet. Pressen stiger plötsligt.

Ber inte om ursäkt för att era krav inte har mötts. Varför? Jag är trött. Det är så enkelt. Jag är trött.

Farsan höll mig uppe till halv 3 för att kolla på en film som enligt honom var "soo good - brilliant". Filmens namn var för övrigt The year of the Dragon och Mickey Rourke var med - och jag kände inte igen honom alls. Och filmen var bara okej. Så jag stapplade upp 8 imorse & somnade nästan på gitarrlektionen efter en misslyckad kamp med en banan som vägrade "öppnas" när jag skalade den och istället delades i små hörn med halva tjockleken bara. Jag gav upp.

Men dagen hade lite goda nyheter också. Jag ska sticka ut med en av tjejerna från gitarrlektionerna i februari och träffa hennes kompisar - som talar BRA engelska. Och med bra menar jag inte spanjorernas egen uppfattning om deras engelskakunskaper. Utan bra som att jag kan hålla en konversation med dom.

Pedro plågade mig som vanligt idag - är jag utsedd till mobbningsoffer? Jag börjar få till svar på tal nu i alla fall. Han vill att klubben hemma i Stockholm ska komma ner hit till Spanien och tävla - alltså obviously mot klubben jag tränar på här men även mot andra "grann"klubbar. Ska maila tränaren men tvivlar på att det blir av.

Imorgon tänkte jag åstadkomma något. Jag har sagt det ett tag nu. Slänger upp nästa del i Madridstoryn, slänger in tvätt i tvättmaskinen, slänger in mig själv i duschen, slänger ner ungen i barnvagnen och tar en promenad (blir mycket slängande) och sen slänger jag boken jag ska avsluta i ett hörn. Den är bättre än jag någonsin skulle vilja medge. Historien är så pinsam att jag inte ens skulle få för mig att ta boken utanför huset -.-'

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback