paint me paradise

en typsisk händelse i mitt mycket typiska liv

2011-01-14 @ 14:07:37

Bebis ligger och sover. Pappan dammsuger. Mira käkar mat när PLÖTSLIGT jag känner något metall i munnen. Dah jag vet att det är en piercing där inne - men det var metall som inte satt fastankrat i min mun! Såklart den där lilla silverkulan man stänger piercing smycket med har lossnat!!! VA FAN LIKSOM?? Det är inte meningen att något sånt ska hända! För guds skull när jag skulle byta navelpiercingen behövde piercaren 2 tångar för att lyckas skruva lös den.

Så här gick det till ungefär idag:

Mira "I have a REEALLY BIG PROBLEM" *springer någorlunda panikslaget in i rummet brevid*
Pappan "what's the problem?"
Mira "this just came out" *visar silverkulan*
Pappan "no problem, gimmie a minute" *tvättar händerna* "stick your tongue out..."

TADA färdigt.


På riktigt?? Har jag hamnat hos den coolaste familjen någonsin?? X'D min "boss" hjälpte precis mig att få fast mitt piercingsycke i MUNNEN på mig X'D min mamma som jobbar som undersköterska i 17 år skulle ALDRIG NÅGONSIN INTE ENS MOT BETALNING ha hjälpt mig. Oh lol på världen!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback