paint me paradise

en sommardag i januari

2011-01-17 @ 16:00:33

Jag försökte mig på att gå in på ALLA de 13-15 bloggar jag följer. Och ingen hade skrivit något nytt för mig att läsa - det lämnar mig med endast ett alternativ. Att själv skriva någonting.

Idag är en sån där sällsynt herregud-sommaren-har-kommit-hit-för-tidigt-dag och vi har solskren & 17 plusgrader. Blommor har börjat dyka upp på gräsmattorna och till och med ödlorna var framme och kröp runt. Lilla byn Novales tror att våren redan har kommit.

Jag önskar verkligen att det här vädret kan fortsätta men det är helt enkelt för bra för att vara sant. Jag stoppade ner ungen i barnvagnen och vi stack ut på promenad. På vägen ut genom grinden hittade jag ett paket adresserat till mig från Anna som brevbäraren respektfullt och helt obekymrat kastat över grinden. Så med paketet i säkert förvar under vagnen stack vi ut och promenerande. Man måste bara älska t-shirt väder <3 vilken välsignelse.

Vid första bästa bänk var det paket uppslitardags. ÄLSKAR MIN PRESENT. Har ingen kamera i närheten men bild dyker upp snart! Tack jätte mycket Anna!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

vad glad jag blir! Tänker på dig :-*

2011-01-18 @ 09:45:25


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback