paint me paradise

efter läggdags

2011-01-10 @ 01:21:26

Meningen var att det har mailet skulle börja med en spännande inledning om hur jag och Ichigo har haft det, som förresten är A-W-E-S-O-M-E och kommer få er att skratta så mycket att ögonen tåras och ni måste pausa för att kunna läsa resten av texten (men vi har tänkt på det också, vi har gjort en video)

MEN sen tappade jag lusten lite grann. Jag är så less på människor som lovar och svär dyrt och heligt, som planerar och bestämmer men i slutändan blir allt halvdant och skit. Personer som inte kan ordna upp ditt liv utan tar sig an så mycket att allt bara blir en röra och ingen blir glad. Alla har rätt att deppa every now and then men livet går vidare, om ni sviker för många gånger, för många människor kommer ni stå där ensamma till slut.

På något sätt är jag glad att jag befinner mig här borta, man blir på något sätt inte lika insugen i folks deppighet & skit men å andra sidan så känns det lite som att man är en ö & det blir ensamt ibland.

Är så jäkla glad att Ichigo stack iväg med mig till Madrid - vi fick med oss de med oväntade och memorable souvenierna någonsin tror jag. Ichigo - I know you're out there, hoppas att du kommer hem safe and sound. <3

Nu är det långt efter min sängdags och jag är nyduschad & mycket välskrubbad, nu ska jag sova i min säng. Vänta tills min & Ichigo's historia dyker upp här, ni kommer aldrig tro det - jag lovar!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback