paint me paradise

det närmar sig

2011-01-05 @ 19:21:36

Mp3n laddat & fyllt med musik. Väskorna så gott som packade. Alla papper & kartor i ordning.

Nu ska jag strax iväg för att kolla på någon form av festlighet med Los Reyes Magos - de tre vise männen. Spaniens version av tomten kommer med klappar. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska vänta mig. En parad? Ingenting? Det måste finnas en anledning till att vi släpar med barnvagn och hela köret för att åka och kolla. Så kameran blir medsläpad som vanligt och kanske slipper den ligga oanvänd.

Sedan blir det att kristvätta en maskin, duscha och stoppa ner den sista packningen. Sen blir det avslappning och kanske en film om jag inte däckar av trötthet!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback