paint me paradise

Ayayay

2011-01-27 @ 23:40:52

Jag har tagit två tupplurar idag så nu ska jag och farsan kicka igång en film och uggla i soffan.

I caved in angående pyjamaskillen också, han har surrat runt mig i två veckor nu, så hur stor skada kan det göra? -.-' Han har en motorcykel och en stor vovve. Och han skulle ta med mig till en stad som heter nåntingnånting (jäkla spanska namn.) Han kan INGEN engelska. Det kan bli lite awkward. Han är också granne med min gitarrlärare. Liten stad det där..

Jag har bestämt att jag absolut starkt ogillar den nya tjejen och tänker undvika henne. JAG NUDDADE KNAPPT HENNE (ingen underdrift, jag hade inte ens behövt hanskarna) och hon går och klagar till tränaren. Tränaren rycker på axlarna och säger den spanska motsvarigheten till "tough luck" och blinkar åt mig. I was not in the wrong there!

Ägiga killen erbjöd sig att sparra med mig och vi körde på rätt hårt. Bless den mannen, han har räddat mig för många gånger nu. Höga smällar, sparkar, knän & clinch kombinerat med mitt hår i en trasselsudd = en lycklig Mira & mycket chockerade åskådare. Jag klev ut ur duschen sjungande på "everybody loves kung fu fighting dum dum dum" och nya tjejen gapar och säger "hon är nöjd!!(?)"

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback