paint me paradise

2011 visar riktigt potential för ett awesome år

2011-01-13 @ 15:59:54

Imorse satt jag och hade tråkigt, när jag har tråkigt har jag en förmåga att uggla runt och kolla på flygresor för diverse olika fantasiändamål. Så imorse hittade jag ett OTROLIGT kap på biljetter från Stockholm till mig. Självklart ledde det till våldsamt terroriserande av Jen-chan tills jag äntligen fick ett svar ca 2 timmar senare.

"FOR GODS SAKE WHERE ARE YOU?? NU ÄR DET DAGS FÖR DIG ATT KOMMA HIT. DET ÄR INTE FÖRHANDLINGSBART. VAD VÄNTAR DU PÅ. BOKA BILJETTERNA. NUU. NUU. VARFÖR SITTER DU FORTFARANDE DÄR??!!"

And it is done. 9 februari landar Jen-chan i Santander och stannar 12 dagar (om man fortser från de två dagarna hon flyger) BLISS säger jag bara. Ni kan fan ta och vänta er fantastiska foton!!


Herregud alltså. Det är den 13 januari och jag har redan införskaffat en ny mp3, varit på en vansinnig semester tripp i Spaniens huvudstad med Ichigo och inflörskaffat en TUNGPIERCING - i februari anländer Jen-chan. På riktigt folk, försök inte ens att överträffa det! Ni kommer bara skämma ut er! (Ichigo att du flyttar hemifrån är jävligt nära dock - delad första plats?)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: h

EFTERSOM jag i&med flytten uppfyller mitt nyårsål numero uno tycker jag att vi tar & tittar på dina löften/mål:



1) plugga japanska

2) boka flygbiljetter till Japan

3) tillbringa mycket mer tid med djuren (när jag är i Stockholm)

4) klara Cambridgetestet med bra resultat

5) genomföra planer (har en tendens att skjuta upp/ställa in)

6) åka till Gotland under medeltidsveckan

7) lära mig mer spanska (betydligt mer - målet är flytande)

8) ordna en idiotisk portfolio till japanresan

9) åka till Frankrike (och Disneyland)

10) bli mer aktiv (mindre tid latandes på mit arsle)

11) ta mig till en hundläkare & ta bort leverfläck

12) plocka upp finskan - om det överhuvudtaget är möjligt

13) skriva färdigt barnboken

14) ta med mig kameran oftare så jag har fler "ögonblicksbilder"

15) bli mer independent (klara av att fixa saker själv)



skriver under på att du är mycket independent men sen har du grejer att jobba på!! :D

2011-01-13 @ 19:48:43

Postat av: Mira

Åh genast Hanna! Men jag hade liksom 15 löften... och du 1.. så jag har alltså uppfyllt nummer 15. okej då satsar jag på nummer 13 & 14 nu. Fast kom igen, jag gjorde rätt bra ifrån mig med nummer 14 i madrid? btw: jag behöver rimhjälp med min barnbok - sammanstråla på msn en kväll? angelsmile

2011-01-13 @ 23:43:43


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback