paint me paradise

självporträtt

2011-02-12 @ 23:13:51

Jag älskar självporträtt - RIKTIGA självporträtt som faktiskt visar vem du är, inga jäkla amatörbilder framför en spegel, utan en bild på VEM DU ÄR, en privat sida av dig själv.

Porträtt behöver inte vara fotografier, det kan vara målningar eller till och med musik. Kanske är det därför jag alltid kommer älska Lukas Rossi? Han sjunger från själen.
Jag funderar på att ta en månad och fokusera på att försöka ta endast självportätt. Inte den här månaden dock. Jag har tillräckligt på min tallrik just nu. Jag har precis lagt till styrkeövningar eftet kickboxningspassen och nu ska jag också lägga till simning en dag i veckan. Efter det ska jag lägga till löpning och ytterligare ett k1 pass.
Men mot vårkanten, när jag har solen på min sida. Fast självporträtt i regn är rätt häftigt det med.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback