paint me paradise

hair...hair...

2011-02-11 @ 20:50:46

Jag har i stort sett endast haft dåliga hårdagar sedan ett par månader tillbaka. Men det är okej. Jag har nu officiellt get upp om mitt hår!


Jag klippte mig i hopp om att förenkla hela se-presentabel-ut biten men det körde ihop sig när jag fick en hårklippning totalt olik ifrån vad jag företällt mig.

Frisören insisterade också på en lugg åt höger sida - min virvel "ville" det. Men det visar sig att min virvel inte vet smack för utan att göra något med håret (mer än ruska det som en blöt hund) så lägger sig luggen åt vänster. Ja men vad fan då kan den ligga där.

Jag har också skitit i hela "borsta håret" biten för det gör fan ingen nytta ändå, mitt hår är som en evig spindelväv som är omöjlig att få kontroll över.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback