paint me paradise

brist på allt

2011-02-08 @ 18:09:26

Vi har lite av en mindre kris på ingång här borta. Tvättmaskinen gick sönder nyligen - precis när jag införskaffat två Mount Everest med tvätt. Jag har två "halvrena" (och med halvrena menar jag long due för tvättning) strumpor. Jag har också 3 t-shirts - varav endast 1 är anpassad för träning kvar. Jag är inne på mina sista mjukisbyxor.

Nu är tvättmaskinen full. Och inte påsatt. Vi har inga gafflar eller knivar kvar. De stora tallrikarna är smutsiga. De små tallrikarna är smutsiga. Vi har 2 glas kvar (som inte är vinglas) varav det ena jag använder NU.

Men det ordnar sig! Jag hoppas och ber att tvättmaskinen blir lagad på torsdag. Jen-chan den där t-shirten kan behövas av mer än en anledning nu...

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

fuuu på riktigt ? jag har typ två rena plagg nerpackade, köpte dom idag därav renheten, resten är i stort behov av en tvättmaskin typiskt nog

fuuu

2011-02-09 @ 00:56:33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback