paint me paradise

anybody out there..

2011-02-13 @ 16:25:19

Jag har en vecka som jag skulle beskriva som TOTALT JÄVLA VÄRLÖS SKIT VECKA och folk har sedan tidig onsdag morgon bombat mig med frågor som...


"have you heard anything? "any news?" "is she coming?" "how's it going?" "so what is she going to do?" "so what are you going to do" "so what about your friend" "heard anything from your friend?" "how are you doing?" "so where's your friend?" "what happened?" ETC ETC ET-FUCKING-C.

How does this make me look?
Like an idiot.

How does this make me feel?
Like an idiot.

How does being an idiot make me feel?
Like a pissed off fucking hungry bear woken up from hybernation by someone poking it with a stick. Not too good that is.

Det här kan göra vem som helst vansinnigt arg. Men jag är såååå tacksam till D'Vonne som gjorde den här åt mig efter att ha hört hur deppig jag var. Hon lyckades få mig ur min hopkrupna fosterställning med deppig musik tillduschen. Framsteg.

Om en tjej jag ännu inte träffat klär upp sig i en pichachu-dräkt och gör en så söt teckning åt mig för att jag är deppig - det får mig att ifrågasätta lite vilka som är mina riktiga vänner och vilka man kan lita på.

Detta är inte en personlig pik - utan allmänt en dra kammen över er allihopa - jag har känt mig besviken på många av er mer än en gång på sista tiden. Just nu känner jag mig ensam och skitdeppig (jag vet inte hur jag kan få er att fatta det tydligare) och hade behövt någon här - men surprise inte för första gången finner jag mig ensam.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

jag köpte en Féz i Marocko som jag har tänkt att fota mig själv i. Du blir först att få se bilden :-* Hoppas du får en bra dag trots allt. KRAM

2011-02-14 @ 12:39:13

Postat av: Anna

jag köpte en Féz i Marocko som jag har tänkt att fota mig själv i. Du blir först att få se bilden :-* Hoppas du får en bra dag trots allt. KRAM

2011-02-14 @ 12:39:21

Postat av: hanna

alltså känner lite att det vore bättre att vända sig till den/de du är besviken på än att "dra kammen över allihopa" & kalla oss dåliga, för det är inte särskilt schysst :(

2011-02-14 @ 23:27:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback