paint me paradise

- va fan?!

2011-02-04 @ 09:40:08

Jag brukar kika in här lite då och då - lite för ofta faktiskt. Och varje gång blir jag besviken och irriterad över att ett nytt inlägg inte skrivit sig själv.


Så i brist på bättre får jag väl försöka skrapa ihop ett inlägg ändå. Om 3 timmar sticker hela familjen iväg på bröllop och kommer inte hem förrns på söndag! Det betyder att jag har huset för mig själv och troligen kommer äta ihjäl mig om jag inte dör av tristess först.

Och äta ihjäl mig är fullt möjligt. Både frysen och kylen är nyfyllda och igår innan träningen gick jag förbi och plockade på mig lite "nödvändigheter" som American cookies, Oreos, Pringles, Popcorn & Fanta (stor).

Jag har nu endast 4,5 engelska böcker kvar att läsa (och efter helgen har antagligen ytterligare 1,5 försvunnit) - oh, Jen-chan be an angel and bring me a new one *tår i ögat*

Jag hittade för övrigt DE PERFEKTA jeansen igår. Självklart hade jag inte med mig pengar då (smarta jag) de satt som skapta för mig - utan att vara obekväma. Och jag har riktigt höga krav på bekvämlighet!! Så nu måste jag vänta en vecka innan jag kan åka tillbaka till affären och be en bön om att ingen köpt dom *tårström i ansiktet*

Eftersom alla vet att folk tycker om att läsa när det går dåligt för folk kan jag lika gärna säga det! Jag har fått.. något som inom en inte för avlägsen framtid skulle kunna utvecklas till CELLULITER!!!! Jag trodde aldrig den dagen skulle komma- Löpningsskor införskaffas snarast!

Och nu när vi ändå är inne på det här samtalsämnet. Jag köpte ett par trosor på en asiatisk affär. När jag stod och letade efter min storlek ser jag följande storlekar "XL", "XXL" & "XXXL". Tror ni inte jag hånar dom här storekarna för allt jag är värd? Jo, självklart. Och jag köper storlek XL.

Jag får inte upp trosorna över röven. En ny low.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback