paint me paradise

YOU WOULD NOT BELIEVE MY LUCK

2010-09-22 @ 00:01:35

Aaaah, lycka, arma lycka - det är såhär din skepnad känns!

Inte nog med att jag lever i värme, hos den trevligaste familjen någonsin, med det skönast slappaste jobbet, jag lär mig ett nytt språk - jo det är tursamt för jag råkar gilla språk.

Jag utövar sporten jag älskar. Jag har de absolut bästa vännerna som jag får träffa till jul i hela 10 dagar!

Jag har tid till alla mina intressen. Jag har otroliga fotomöjligheter varje dag. Jag åker till nya ställen varje vecka! Jag handlar snygga kläder för nästan inga pengar! Jag har planer för framtiden!

OCH NU, DE SENASTE TURSLANTARNA!

1
Roberto, lyckligt gift med barn - enda skapligt engelsktalande killen på träningen - arbetar som gitarrlärare. Erbjöd sig att lära mig spela gitarr och gav mig sin mailadres.

För er som inte visste har jag velat lära mig gitarr sen 5:e klass, gjort åtminstonde 8 försök och gett upp, senast var sista terminen på gymnasiet, enda ämnet jag faktiskt gjorde någon effort i. HERE'S MY SHOT.

2 Maria, den spanska mästarinnan i nästan min storlek - klättrar på fritiden - utomhus! Riktig Stallone-Cliffhanger-Style. Hon talar helkass engelska men hon sa att vi kan sticka iväg och klättra utomhus tillsammans. YEAH BABY!

Hon kommer på träningen på torsdag - vi ska byta mailadresser. Mamman här har lovat hjälpa mig kommunciera med henne via spanska mail. ROCK N ROLL!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback