paint me paradise

Yo no soy tonto

2010-09-18 @ 19:11:21

Betyder jag är inget pucko och råkar av ingen slump vara Mediamarkts slogan för jag snolånar den just nu. Jag vill inleda med att jag är vansinnigt arg på en viss blodssläkting (vi kan alltid be om att jag har fel på den punkten) MEN jag tänker undantrycka det säkert och kompakt i en låst låda just nu.

Jag hoppas att Jen-chan dyker upp på vår msndejt som vi sagt trots stockar och berg som hinder i livet just nu. *hellbound powerhug from Spain*

Nu till rubriken; Yo no soy tonto. Efter att jag slutat vara en lat son of a bitch så började jag faktiskt underhålla mig riktigt bra här borta. Jag tillbringade tid på tomten med att göra osnitzerliga (påhittat ord) gycklarkonster men gav snabbt upp och gav vika för mina fightingkonster och övade snurrsparkar och hoppasparkar på gräsmattan till Lokes musik.

Men sen blev det jäkla varmt i solskenet så jag tog en dusch och tog med mig byrackan på promenad i mina nya spanishbrallor.

Men mina crazypåhitt slutar inte där - jag tillbringade bra med tid med att fota spindelväv och postar bilder i kommande inlägg.

Om ni känner av en mörk, smått ironisk och ilsken ton i mitt inlägg, ja men då är det helt enkelt för att jag bankar argsint på tangenterna och är ilsken här borta. Men jag försöker tona ner det för er skull. Och så byter vi till ett trevligare samtalsämne, jag glömde att berätta om medeltidsbyn Santillana.

Den var inte så jädrans speciell ändå, liten, jag gick inte ens vilse, massa turistshoppar kombinerat med konstiga kinesiska skräpshoppar (en kinesisk skräpshop är en fördomsfull fras för en affär som säljer vad fan som helst i B-versioner till löjligt låga priser) Nu råkar det vara så att jag köpte en underbar blå/svart palestinasjal på just en sådan shopp.

Och så fanns det ju den här byggnaden som var ganska fin och tydligen viktig och gammal.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback