paint me paradise

What's shaking in Novales?

2010-09-21 @ 15:21:04

Halloj, kära vänner. Ahapp nu var det mat. - 17 minuter senare -

Vi börjar om. Halloj, kära vänner! Perfekt, du fick jag lämna ifrån mig ungen också vilket också innebär att jag slipper höra eller se videon till Old MacDonald had a farm -.-'

Jag och snorungen har varit på en timmes promenad här i byn under förmiddagen - och vi gick inte vilse. Jag älskar att promenera här, gå runt kyrkan, åsnorna, se ödlor springa på vägarna - solen skiner. *suck av njutning*

Jahapp så vad är mina planer?

# Mammans syster skulle checka efter Rollberblades a la 80's i Santander idag eller imorgon - håll tummarna
# Jag och Jen-chan har ett fotoprojekt på gång som jag är minst 100% skeptisk om - Äh WHAT THE HELL; LET'S DO IT
# Med min massiva fritid har jag även påbörjat en novell/bok - Only time will tell. Jen-chan är min enda följare. I och för sig har jag inte berättat om den för någon annan. 8)
# Så fort jag kommer och hälsar på i Sverige igen så kapar jag håret, är bortom ASLESS på skiten
# På lördag är det en annan mindre marknad i grannbyn som jag ännu inte besökt - Jag vill dit X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback