paint me paradise

The lucky one

2010-09-25 @ 20:10:52

Jag tittade på en jätte sorglig snutt av en japansk film och nu känner jag mig helt bräcklig. Jag saknar kompisar, fight club och jessie som tokig. Men jag är faktiskt lycklig här borta! Jag har alltid drömt om att komma bort från området hemma i Stockholm, alltid vantrivs i skolorna, alltid varit ogillad av grannarna. Det visar sig, jo nä det var inte rätt ställe för mig helt enkelt - självklart återvänder jag dock till sommaren för att stanna åtminstone 6 månader. Oroa er inte!

Idag har jag varit ensam hemma - av fritt val. Tog ett långt varmt bad och lyckades reda ut kråkboet som pryder min skalle. Jag gjorde pannkakor med datorn brevid spisen med bra musik på högsta volym.

Sedan kommer familjen hem - mammans syster har ordnat mina rollerblades. Mammans mamma skickade med mat som jag ääälskar OCH en hel chokladkaka just för mig. Det är mer än vad MIN mamma någonsin gjort.

Aaah, jag älskar att andas utan att det känns som en flodhäst sitter på min bröstkorg.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback