paint me paradise

Sovmorgon imorgon

2010-09-04 @ 23:32:16

Senaste updaten innan sovdags

+ Mina bloggläsare har stigit det 5dubbla (jag suger på matte men en hel jäkla gånger dubblat)
+ Jag har lärt mig nördigt mycket spanska idag.
+ Jag köpte ett par blåa jeans idag. Klarblåa. Inget att vara skeptisk över.
+ Jag har ätit upp det senast inköpta snackset. Småkakor. Allt är stängt imorgon.
+ Imorgon åker vi till en gigantisk strand.
+ Jag har skitbra hy just nu.
+ Nu bäddar jag ner mig med Inception - åsikter utlovas.
+ VIKTIGAST: Min önskelista är uppdaterad till nummer9: Medeltidsdräkt enligt mina skisser inför Gotland 2011.


And also: Jag efterlyser 3 pers som vill rooma med mig om 3 år när jag sticker till Japan. Någon som kan tänka sig dela hus med mig? I mer än en vecka av snyltande.

Nu när jag ändå efterlyser. Jag efterlyser någon som kan teckna till min barnbok in progress.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback