paint me paradise

Självförtroendet gick vart någonstans?

2010-10-01 @ 00:21:08

Jag har haft en sådan där dag när man tvivlar på sig själv. Det började med mina efterforskningar om Japan - eftersom minsta lilla grej är världens krångligaste projekt när det kommer till jobb där så kände jag hur självförtroendet plötsligt sinade. Så jag la av med att göra efterforskningar just då.

Sedan började jag filosofera över varför jag har så bra hand med barn - är jag dömd till att för alltid jobba med barn för att jag är bra på det? Jag gillade inte vart tankarna promenerade så jag la av att tänka på det.

Träningen gick felfritt idag. Pappan plockade upp mig som vanligt men droppade in på klubben för att hjälpa mig tolka lite frågor om kommande matchen. Och så började självförtroendet glida ur timglaset igen. ÄR JAG VERKLIGEN SÅ BRA?? XS

Det verkar nämligen vara en åsikt som delas utav många. Men jag är bara jag - jag kör ju bara? Tränaren sa om mig "She's really, really good and the guys respect her. Her only problem is the weight" Yeah, vikten visste vi redan om. Hur många har blivit utskrattade vid en invägning inför match, säg Jaa.

JAAAA!!

Visste ni att om man går en "riktig" alltså "proffsig" match i Spanien så betalar dem fightern för att ställa upp - ALLTSÅ TVÄRTOM FRÅN NORDEN - So forget everything you learned about silly logic.

Citat från Ichigo "tänk inte, det sabbar skallen" - Ja, jag får lägga av med sånna dumheter!

Här är förresten en bild Ichigo tog på mig i vintras under min break-up-depression. (Jag håller på att lära mig att använda Photoshop properly så jag återanvänder  gamla foton) Jag vill inte höra någon kritik förrns mitt självförtroende återhämtat sig - antagligen till lördag. Jag behöver sova ut och det blir inte imorrn.



Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

woah, jag har sett orginalet och det där var en grym förbättring

2010-10-01 @ 12:50:54

Postat av: Mira

Första reaktion: TAAACK STORT LEENDE

Andra reaktion: HEY! Försöker du påpeka något om mig?? -.-'

2010-10-01 @ 14:26:57

Postat av: hanna

HOHOHO jag säger så mycket bra. haha

2010-10-04 @ 23:24:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback