paint me paradise

Santander

2010-09-07 @ 14:31:52

Where to begin? Jag älskar Santander. Det är en bättre variant av gamla stan shoppingmässigt :) makes me happy!

Jag gick helt på måfå eftersom att hela  "jag har en aning om vad jag sysslar med" grejjen inte är min grej över huvudtaget. Så först snubblade jag på en affär som sålde vykort (letat efter det sen jag kom hit) och så hamnade jag vid ett mångfald av superägiga kläd/skoaffärer.

Eftersom att jag är snål såväl som fattig jävel så införskaffade jag endast en jeansdräkt, shorts/linne som sitter ihop som jag ALLTID önskat mig. Och ett par nya conversiga dojjor i klarblått.

Grejjen med Spanien är att de flesta är ganska kurviga men när jag väl lyckats hitta min storlek så sitter kläderna perfekt!

NOTIS:
Jag efterlyser Ichigo på msn ikväll 23:00! Jen-chan you already know the drill.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback