paint me paradise

Paella

2010-09-12 @ 19:29:07

Tydligen finns det fler saker som för mig otroligt deppiga utom resturanger. Släktluncher/middagar hör till denna kategori. Dock har jag lärt mig vad paella är idag. Jo en typisk spansk maträtt, så långt har jag också kommit. Det är ris, kött/skaldjur eller fisk och lite grönsaker ihoprörda och du har paella - och riset är gult. Det smakar gott också.

Fast jag måste utfärda en varning på spanska tårtor - inget för mig. Jag har nu testat 2 versioner och båda är liksom instabila puddingtårtor utan riktig botten eller tuggmotstånd. Så jag har helt enkelt erbjudit mig att göra tårtan nästa gång -.-'

Jag väntar på att tiden ska passera idag. Känner inte för att göra något men är vansinnigt trött på alla yaoimangor med förutsägbara slut och så har jag ju faktiskt läs det mesta som är värt ett öga. Nej, jag tror faktiskt att jag pallrar mig ner till nedervåningen en stund och ser what is up.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback