paint me paradise

Orkanvindar och humörskiftningar

2010-09-08 @ 12:31:38

Irritationsmoment nummer 1: busskortet funkar inte!! Jag har pengar på kortet,men det funkar inte! *rasande arg gubbe*
Irritationsmoment nummer 2: väderskiftningarna är skrämmande. Från het sol och njutande med en bok till regn och  vidare till orkanvindar
Irritationsmoment nummer 3: jag går fortfarande vilse i Torrelavega!
Irritationsmoment nummer 4: jag är i Torrelavega ca 2 timmar innan träningen börjar varje gång. Och jag har gått igenom alla intressanta affärer redan. Also, Bushido gym är inte ett randomly häng-trevligt place.

DE GODA NYHETERNA ÄR
trots pessimism, irritation, svenska svordomar och totalt ingen lust att träna så pallrade jag mig dit och what do you know!

2 personer i kvinnoform uppenbarade sig! Båda i nästan min storlek. Varvan den ena tjejen var SPANSK MÄSTARINNA. YEAH! Now we're talking! Jag har hittat mig en sparringkompis!

Also några av killarna spanade in mina tekniker och kom och presenterade och hälsade på mig (antagligen mer av nyfikenhet än artighet) men det räknas totalt som framsteg!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

hehe, men ändå, bra att baka dig till ännu mer av familjens kärlek :-)



Får jag också vykort? tindrar



Och ja, jag har också börjat blogga. Om grejer jag skapar.



puss så länge

2010-09-09 @ 13:41:52
URL: http://stadshimmel.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback