paint me paradise

Oh, du härliga fredag

2010-09-03 @ 19:11:21

Idag har jag gjort, ingenting som egentligen kan klassiferas som arbetande. Och så tillbringade jag ett par timmar på stranden. Mohaha. Nu är ni avis minsann. Jag lekte i saltvattnet och grävde ner fötterna i sanden. X'D

Här kommer en video som jag spelade in tidigare i veckan men inte lyckats få upp förens nu. Jag vill bara säga, jag har inte sett, lyssnat eller checkat videon på något sätt så den är säkert hur hemsk som helst, men om ni vill ha fler videos från Spanien så håller ni käften om det. We clear?

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

jag fattar att du inte vill att hela cyberrymden ska se din svamlande video men nånting har uppenbarligen gått fel om inte ens jag kan se den :(

2010-09-03 @ 20:53:05

Postat av: hanna

du måste välja offentlig när du överför, poodle!

2010-09-03 @ 21:26:24

Postat av: Mira

ARE YOU HAPPY NOW? ARE YOU FRIGGING HAPPY NOW? NU KAN ALLA SE SKTIEN -.-'

2010-09-03 @ 23:28:24

Postat av: hanna

Sly-citat:



"I am thinking what would be the most dangerous places in the world to set the sequel?… Had dinner with Bruce Willis… I want him in Expendables II as a super villain. What do you think?"

2010-09-03 @ 23:28:41

Postat av: Mira

I think... I'm FREAKING LOVING IT!!!! THE EXPENDABLES II HERE I COME!! kastar mig ut från en klippa i armarna på framtidens Stallone-film

2010-09-04 @ 00:09:06


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback