paint me paradise

Någon gång måste man erkänna sig besegrad

2010-09-04 @ 22:59:13

Detta är inte en av de gångerna. Jag vet att jag inte är känd som att ha det bästa lokalsinnet. Eller nästbästa. Eller ett överhuvudtaget. Men jag har hopp om att det dyker upp en dag.

Som en vis man sa en gång: 

“I seldom end up where I wanted to go, but almost always end up where I need to be.”


Vänta nu... Det stämmer inte någonstans...

Idag tog vi en tripp till Torrelavega (grannstaden) och jag blev avsläppt med precisa instruktioner om vart vi skulle mötas. Jag hade såklart superkoll på läget, gjorde min shopping, gick tillbaka samma väg. Och var vilse. Såklart. Efter 20 minuter och 2 vägbeskrivningar kom jag från MOTSATT håll (???) till mötesplatsen. Jag vet faktiskt inte hur det går till.

Ungefär såhär ser mitt liv ut just nu -.-' +svordomar



På tal om kasst lokalsinne, jag var ute och sprang i byn idag. Planen var att ta samma runda som kvällspromenaden här om dagen. Vilket gick bra, fast sen tog jag liksom en felsväng någonstans, typ efter 5 minuter och missade grisarna men kom på rätt spår någon gång vid hästarna och kiwiplantorna men så tappade jag bort mig igen och hamnade vid åsnorna (??) och då gav jag upp och sprang bara rakt fram och då hamnade jag vid huset igen...

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback