paint me paradise

Min kreativa nerv kliar

2010-09-13 @ 21:25:55

För mycket foton, för mycket musik och för mycket inspiration. Min kreativa nerv kliar. Eller ådra om du så vill. Jag har en oförståndigt stark vilja att leka modell idag. Jag har en lika fåfäng vilja att leka fotograf. Och samtidigt vill jag verkligen göra en kortfilm eller vill jag vara med i en kortfilm? Jag är mycket kreativt förvirrad.

Jag tittade på Evenecencevideon My immortal och det kickade verkligen igång mig.



Jag älskar stämningen i videon, låten är inte min favorit, hennes utseende är inte vad jag skulle föredra men stämningen i videon är oändligt vacker. Älska, älska, älska.

Jen-chan's nya foton på flickan Carro gör mig ännu mer otålig. Titta på hennes bilder på BruisedInnocence. Jag saknar de gamla dagarna när jag och Jen-chan fotade tillsammans X(

Invänta en ny bildstorm imorgon.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

I jul då fan ! vad sägs om luciatema, gone wrong? Massa sot o aska, sönderslitna lucialinnen osv osv

2010-09-14 @ 01:36:53

Postat av: Mira

Liking it, liking it XO tror att det finns ett lucialinne i min garderob sen kyrkkören 8) och inte ett gosselinne XP

2010-09-14 @ 11:35:53


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback