paint me paradise

Marknaden i Torrelavega

2010-09-16 @ 15:33:28

Tjenixen! Vi har haft en aning knas med internetanslutningen - HAH tänker ni, rätt åt dig som är i Spanien! Men internet är snabbare och krånglar mindre här än hemma i mitt rum 8) Så sug på den

Men hur som helst, internetknaset är anledningen till att ni inte fått några bilder!

Jag var på marknad idag *ler idiotiskt stort* Först tänkte jag naaaaajs - men sen började folket samlas och allt kickade igång på riktigt. JÄVLAR VAD STRESSIGT! Försäljarna skriker från alla håll - på spanska, folket trängs och knuffas i jakt på fynd, färgexplosioner ÖVERALLT.

MEN,
om man inte blir uppsvept i alla andras takt så kan man göra riktiga fynd där. Det gäller bara att våga ta för sig och inte vara rädd för att digga in. Jag spenderade 17Euro och jag kom hem med;

- Ett par svarta långbyxor - spanish style 5Euro
- En vit supersöt BH 4Euro
- En vit dräkt byx/linne i ett i mjukismaterial och seglarstuk 2Euro
- Långärmad Mimmi Pigg tröja i vitt och rött med ränder 6Euro

Favoriten var Mimmi Pigg tröjan helt ärligt, I'm totally going to wear it with jeans

Den här jäkla marknaden hade ALLT: tandkräm, shampoon, underkläder, strumpor, fisk(??), skor, jackor, fejkversioner av dyra märken som Prada etc etc. Otroligt underhållande, nu ska jag spara pengar och pallra mig dit igen för att införskaffa skor, jacka och väska X)

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback