paint me paradise

Madrid 6 januari!

2010-09-29 @ 21:06:22

Jag tror att vi alla märkt att jag inte varit superaktiv de senaste dagarna. Det är helt enkelt för att det är så. Det verkliga själet är... Jag har helt enkelt fått lite ångest över bristen på bilder här på bloggen. Och det finns en helt rimlig anledning till det. Jag är en mycket enkelspårig människa som bara kan fokusera på en sak i taget. Först var det fotografering sedan blev det novellishen som jag startade. Och nu vet jag faktiskt inte vart jag står.

Men eftersom att jag har tokigt mycket fritid så har jag börjat ordna en mapp med bilder till min kommande portfolio med fotografier. En bild hittills alltså. Here it comes, med photoshop redigeringar jag lärde mig nyss.



Ichigo ville att jag skulle skriva ett inlägg endast för henne. Glöm det. Men du kan få åtminstone några stycken i inlägget. Jag fick detta meddelande för ett par timmar sedan från henne

"Bokat Yä Yä Yä dock andra tider än dina, men dom var bättre så Yä :D"

Och nu undrar alla utom Ichigo "WTF??!" Jo det betyder bara ICHIGO HAR BOKAT FLYG TILL MADRID, YEAH BABY! Jag bokar mitt flyg och boende för oss båda ikväll, så fort morsans föräldrar åkt hem - så är allt fixat sedan! XD

Vi åker 6 januari och ska shoppa loss rejält under Spaniens mellandagsrea. Vi ska fira försenat nyår! Vi ska gå på coola barer/kareoke (mina planer) VI SKA LEVA LIVET!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: haaaaaanna

Alltså bara jag som tänker att tigern liksom är jag? hahaha menar 1) saucy bild på rovdjur 2) text om mig. ser ut som bildtext liksom. men schysst djur att vara bildtext åt ändå! inte mig emot. I´ll take that. blablabla.

2010-09-30 @ 01:08:30

Postat av: Mira

Sure... let's say that...

2010-09-30 @ 11:34:57


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback