paint me paradise

Kristaller i öronen

2010-09-14 @ 20:29:50

Imorse vaknade jag och en kort stund efter det reste jag mig. Sen kom en våg svordomar. Samma sak hände mig under vintern, några av de minimini kristallerna som sitter i öronen har gått sönder = förlorad balans (inget farligt, det tar ett par dagar innan det går över).

Så stort suck, min hjärna och jag har kämpat mot en ständigt karusellåkande värld hela dagen.

Efter 2,5 timmes powernap och inget försök till att resa på mig så mår jag märkbart bättre. Dock blev det ingen träning för mig idag - ni kan föreställa er kombinationen av kampsport och ingen balans. Kan gå fruktansvärt illa med slag och sparkar ska jag tala om för er.

On the upside så har jag kopierat mammans arbetsshema and I'm liking it. Det ser ut som en hel del ledighet i december, januari och april X) muhaha.

Någon som har tips på en onlinekalender eller liknande? Skulle vara mycket användbart.

Imorgon är det onsdag och mamman jobbar inte - nån form av ledighet nu igen (helklar Spaniengrej) så vi ska besöka medeltidsbyn i närheten. Looking forward to it X) And you don't have to tell me, kameran ska med!

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback