paint me paradise

Kanelbullar in Spain

2010-09-09 @ 11:56:10

Yo, har ni provat baka kanelbullar när alla ingredienser står på okända platser med spanska namn? När jästen är ersatt av bakpulver och INGA mått av någon sort finns?

Nehe, har ni inte? Vad konstigt. Det är i stort sett omöjligt. Alla ingredienser skiljer sig från Sveriges. Well det blev någon form av kanelbullescones som familjen ändå storgillade (??) De äter allt här borta.

Vi var blessade med vackert väder igår så jag tillbringade ett par timmar på stranden, surfskolan dök upp mot slutet. Vad coolt det vore att kunna surfa! Olyckligtsvis är jag vattennojjig så inte en chans att jag ger mig ut på det.

På kvällen ösregnade det, eller haglade det? Det lät som att det regnade tennisbollar, INGEN UNDERDRIFT. Det var skrämmande, I'll tell you. Men nu är det en ny dag och solen skiner. Hihihi, ska pallra mig iväg och försöka skicka vykort i eftermiddag innan träningen. Önska mig lycka till.

Jag smider hemliga planer inför vintern, mohahaha! Du vet vem du är, skynda dig att ge mig information. I will be restlessly waiting. *devil'

I helgen uppdaterar jag med bilder, so hang in there mates.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hanna

jag vet vem jag är!!!!!!!!!!! :D:D wöö känner mig utvald. gött.

2010-09-10 @ 00:00:36

Postat av: Mira

stalker.

2010-09-10 @ 00:13:26

Postat av: h

höhö

2010-09-12 @ 18:29:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback