paint me paradise

Jen-chan lyser irriterande med sin frånvaro

2010-09-16 @ 23:07:21

VAR FAN ÄR FÖDELSEDAGSRAPPORTEN, ASSFACE??

I Jen-chan's frånvaro tänker jag kolla på Bleachanimen och somna. Imorgon blir det ännu en tripp till Torrelavega, jag ska köpa nytt spanskt godis och kolla vad rullskridskor skulle kunna kosta. Helt värt sätt att spendera en fredag på.

Jag insåg precis, under de nästan 3 veckorna som passerat har jag bara spenderat 49E på kläder till mig själv, det är alltså ca 430kr (jag kollade) Det måste ni ändå medge är mycket sparsamt och ansvarsfullt gjort? Ändå har jag 10 plagg införskaffade X) Dock kan det möjligtsvis vara så att jag spenderat ytterligare 10E på godis 8)

Kvällen spenderades med att tjuskalligt öva med oregelbundna spanska verb - de är idiotiska. Grr.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jen-chan

SHITFACE KAN DU VA SJÄLV !

nejmen datan har inte varit någon prioritering precis, o jag skickade dig en uppdatering för några min sen bara men guess what du är inte här oväntat nog. anywho på söndag, tror jag, hinner jag med en ordentlig och värd rapport om själva huvudeventet, dvs jag o åter jag. stay tuned !

2010-09-16 @ 23:50:13

Postat av: Mira

Jag sa faktiskt assface, inte shitface. Och vaddå 23:50 :O 23:00 är vår deal ju!

2010-09-17 @ 15:45:04


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback