paint me paradise

Jaha och vad hade ni tänkt göra?

2010-09-16 @ 15:19:38

Nu är det ju såhär att vi (i min umgängeskrets) fyller 20 (de flesta och de andra fyller 21) jävla smådetaljer! Hur som helst, vi fyller 20 och hamnar i ett vägsjäl. (stavas det så??) Innan jag åkte tyckte jag att allt bara var i samma tråkiga banor, men min resa ut i världen tycks ha inspirerat folk (vill jag tro)

När jag åkte så hade alla olika mål de skulle uppfylla, se nedan:

Ida - flytta hemifrån, gå ner till sin drömvikt
Ichigo - Jag vet faktiskt inte 8) but do tell så fyller jag i efteråt
Jen-chan - Hitta ett jobb, börja plugga igen & träna/gå ner i vikt
Aki - Lite osäker här med men ta upp gitarrspelandet igen

Och hur långt har folket kommit? - Jag vill säga HAHAHA INGENSTANS men det vore en lögn.

Ida har nått halvvägs genom sitt mål, hon har fått en lägenhet och flyttar 1 december (GRATTIS) innan jag ens hinner BESÖKA Sverige
Ichigo - har skaffat jobb (otroligt förvirrande, goda men chockerande nyheter, GRATTIS DU MED)
Jen-chan - DAGS ATT SPEEDA TEMPOT LITE VA? Men du får ett GRATTIS ändå för du fyllde 20
Aki - GRATTIS I EFTERSKOTT, fast jag har redan grattat dig en gång 8)

**

Så vad är mina mål tills jag kommer hem till Sverige i Juni?

1. Lära mig spanska - fast det verkar liksom vara allas andras mål för mig mer än mitt eget
2. Besök Spaniens huvudstad
3. Fira spanskt nyår
4. Disneyland
5. Besöka Cantabrias stora safari

Vänta nu! Det här ser ju mest ut som nöjen! Bäst att lägga till lite saker som kan vara till nytta!

6. Besöka Skottland eller England - just for funzies
7. Lära mig åka rullskridskor (den klassiska varianten)
8. SHOPPING
9. Och sist - en refernes från familjen

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback