paint me paradise

Jag vill vara ett vandrande DREAMS COME TRUE

2010-09-20 @ 16:39:13

En av anledningarna till att jag åkte till Spanien är att jag ville bevisa för andra, och för mig att ovanliga saker händer och man kan leva som man vill. Till och med jag har dagar då jag tvivlar, men vem har inte det?

Jag är fortfarande sliten mellan vad jag ska ta mig till när jag väl har återvänt till Sverige till våren.

Japan är den ultimata drömmen - men jobbsituationen är hopplös. Så ja, jag är villig att göra mycket för att få det att slå in.

Afrika vore otroligt - men kostnaden stor. Och jag kan inte flyta. Inte flytta, utan flya - i vatten.
Fast pengarna är väl det stora problemet.

Thailand - SKA BLI AV men hur ska jag betala för skiten? Ännu en gång pengar.

Så nu är planen - lär mig allt jag kan medan jag är här borta. Skaffa ett jobb tills jag är tillbaka till Sverige. Jobba hårt. Gör efterforskningar - och därefter bestäm mig.

SO YEAH, WATCH ME, I'LL BE THE IMPOSSIBLE COME TRUE. I just need some tiny help.

Permalink Dagens noteringar Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback